Happy socks #everywherehappiness!

Byłam megamegamega ucieszona paczką od happysocks, zwłaszcza, że ostatnio mam jakiś hype na skarpetki. Spośród pięciu par jakie otrzymałam najbardziej spodobały mi się te czarne (no kto by pomyślał....) ale w sumie kolorowe skarpecioszki przydadzą się do spania tudzież domowego leniuchowania. Ogólnie chciałam jeszcze wspomnieć, że ostatnio bodajże w Krakowie marka HappySocks otworzyła swój sklep także myślę, że zajrzę tam jeszcze nieraz w poszukiwaniu kolejnych ciekawych elementów garderoby :3
Zostawiam Was zdjęciami, które wykonał Artur Berek (https://www.facebook.com/foto.artur.berek/) i życzę miłego przeglądania!









Komentarze

  1. ależ jesteś piękna! i ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne skarpecioszy :D
    A zdjęcia są cudowne *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, super skarpetki :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skarpetki są super, masz śliczne włosy
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie te skarpetki super ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te skarpetki! Ja ostatnio mam jakąś skarpetkową manię
    i zamawiam ich bardzo dużo :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio miałam dużo do czynienia z HappySocks, bo moja przyjaciółka, która uwielbia kolorowe skarpetki miała urodziny. Chociaż szczerze mówiąc, to myślałam, że ta forma ma jedynie 'zwariowane skarpetki' w ananasy i koty. Dziękuję za ten post i zdjęcia - Twoja para jest prześliczna, może się skuszę ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty