True Love Waits

Cześć misie, w końcu jestem! I przewiduję za niedługo kolejną porcję zdjęć. Mam mnóstwo wolnego czasu więc postaram się częściej tutaj zaglądać. A Wam jak mijają wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś?Ja niestety w te wakacje nie przewiduję żadnego większego wyjazdu, a bardzo bym chciała; w końcu nic nie poprawia tak humoru jak diametralna zmiana otoczenia, poznawanie nowych ludzi, robienie mnóstwa zdjęć. Jest mi też bardzo smutno, że chyba w tym roku nie pojadę na Woodstock z powodu braku pieniędzy (typowo). Już teraz tak bardzo żałuję na samą myśl, że mogłabym tam być. Mam nadzieję, że chociaż Wam uda się przeżyć przez te gorące wakacyjne dni coś niezwykłego. 


Na zdjęciach przepiękny naszyjnik od kookizare, z wszystkich trzech które dostałam ten mi się najbardziej podoba. Możecie dostać taki sam tutaj: https://www.kookizare.com/ 




Generalnie to zdjęcia przebiegały w ekstremalnych warunkach i o dziwo, nie zjadły mnie żadne pająki (a było bardzo blisko). Fotografowała niezawodna Monika, tutaj znajdziecie jej fanpage i więcej prac: https://www.facebook.com/MonikaStaniszewskaPhotography/?fref=ts 




 No i standardowo nie obyłoby się bez selfiaków, więc łapcie:








Komentarze

  1. Jakie te zdjęcia przecudowne! Czekam na wiecej!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty